[harga+minyak.jpg]

Khamis, Mac 19, 2009

Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz, Selamat Datang Ke Dunia Blogger






MB Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz khabarnya akan memiliki blog sendiri. Syabas Tuan Guru. Trend sekarang ramai ahli politik sudah mula menggunakan blog dan antara yang terkenal ialah chedet oleh Tun Mahathir, Tengku Razaleigh, Datuk Husama Musa, Datuk Seri Anwar Ibrahim, Lim Kit Siang dan ramai lagi yang tidak dapat disebutkan di sini.

Kita tak boleh hanya mengharapkan media perdana saja untuk mendapatkan maklumat kerana ruang lingkup nampak terlalu berpihak dan nampak terlalu "membodek" isinya. Pernah saya rasa mahu "termuntah" apa bila menonton siaran berita yang memang terang-terang "membodek" yang amat sangat.

Harap Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz dapat menyampaikan pandangannya berhubung dengan isu-isu semasa. Pasti ramai yang ingin mengikutinya.

Blog beliau akan dilancarkan serentak dengan pelancaran WiFi Aptus Net yang dikendalikan oleh syarikat Aptus Net Comunity. Aptus Net Comunity merupakan sebuah anak syarikat Infra Quest milik penuh Perbadanan Kemajuan Iktisad Negeri Kelantan (PKINK)

Credit to No To BN

Terima kasih telah membaca' sila tinggalkan komen.

Dewan Pemuda PAS Tawau © DPPKT Dewan Pemuda PAS Kawasan Tawau,TB 322, Tingkat 3, Blok 38 Jln. St.Patrick, Kompleks Fajar,PS.62040 91030, Tawau Sabah Tel: 089-760214.

KEMBALI KEATAS