[harga+minyak.jpg]

Ahad, Mac 08, 2009

Pakatan Rakyat Bersatu Membela Nasib Rakyat Di Tawau

Semalam , satu sejarah telah tercipta apabila ketiga-tiga parti komponen dalam Pakatan Rakyat telah bersama sama berkumpul di rumah kediaman YB Jimmy dari DAP untuk sama sama memperingati di samping meraikan kemenangan Adun DAP (YB Jimmy Wong) di Dewan Undangan Negeri Sri Tanjung yang telah genap setahun.



Ketiga tiga pemimpin dari PAS,DAP dan PKR kawasan Tawau berucap pada majlis ini. Antara isi utama yang disentuh oleh ketiga tiga pemimpin yang berucap adalah keharusan ketiga tiga parti itu bersatu dan berusaha bersama sama memperjuangkan nasib rakyat dan menyedarkan rakyat akan ketidakadilan dan kezaliman yang dilakukan oleh pemimpin pemimpin dari Barisan Nasional sepanjang memerintah negeri Sabah amnya dan Tawau khususnya.



PAS kawasan Tawau diwakili oleh Ketua Pemuda PAS Kawasan Tawau iaitu Saudara Muhammad Nasir Ahmad Ali memperjelaskan kepada semua yang hadir mengenai pendirian PAS dalam memperjuangkan nasib rakyat tanpa mengira kaum,bangsa dan perbezaan agama akan sentiasa bersikap adil tak kira pada manusia hatta binatang dan tumbuhan sekalipun.



Lihat Video Ucapan dari Ketua Pemuda PAS Kawasan Tawau. (Akan diupload kemudian)


Majlis diakhiri dengan pemotongan kek oleh ketiga tiga pemimpin Pakatan Rakyat di Tawau melambangan kebersamaan dalam perjuangan membela nasib rakyat Tawau.






Terima kasih telah membaca' sila tinggalkan komen.

Dewan Pemuda PAS Tawau © DPPKT Dewan Pemuda PAS Kawasan Tawau,TB 322, Tingkat 3, Blok 38 Jln. St.Patrick, Kompleks Fajar,PS.62040 91030, Tawau Sabah Tel: 089-760214.

KEMBALI KEATAS