[harga+minyak.jpg]

Khamis, Disember 18, 2008

Hedonisme, salah siapa??

Budaya berhibur telah menular dikalangan manusia sejak berkurun lamanya. namun hiburan yang melampau mampu memberikan impak yang negatif kepada masyarakat. 



Tindakan membiarkan hiburan yang berleluasa mampu memberikan kesan yang buruk terhadap pembangunan masyarakat. walaupun ada program-program yang diadakan untuk mengajak manusia kembali kepada fitrah mengabdikan diri kepada Pencipta, namun serangan daripada budaya ini yang diberikan lampu hijau oleh pihak yang berwajib membantutkan usaha ini. seperti yang berlaku di Tawau Bumi Peladang. 



Belum pun reda dengan konsert stacy yang diadakan pada 28 hb November 2008, pertandingan break dance hard style pula mengambil tempat yang dijalankan di Dewan Masyarakat Tawau pada6 hb Disember 2008. setelah itu konsert jom raya pula mengambil tempat yang diadakan di dewan masyarakat anjuran pelita budaya, warisan borneo pada 13hb Disember 2008. dan akhir sekali kemuncaknya pada 17hb Disember 2008 iaitu pertandingan tarian moden dan shuffle yang akan diadakan pada tempat yang sama. salah siapa kah perkara ini berlarutan. mungkin bukan kita yang bakal menjadi mangsa kepada serangan ini, tetapi generasi seterusnya yang akan berdepan dengan masalah ini. fikir-fikirkanlah

Terima kasih telah membaca' sila tinggalkan komen.

Dewan Pemuda PAS Tawau © DPPKT Dewan Pemuda PAS Kawasan Tawau,TB 322, Tingkat 3, Blok 38 Jln. St.Patrick, Kompleks Fajar,PS.62040 91030, Tawau Sabah Tel: 089-760214.

KEMBALI KEATAS