[harga+minyak.jpg]

Ahad, Mei 22, 2011

PERLAWANAN PERSAHABATAN DPPKT VS TEAM UMAS-UMAS

21-22 / 05 / 2011. Sabtu. Lajnah Sukan & Kebudayaan DPP Kawasan Tawau telah mengadakan perlawanan persahabatan Bola Sepak, Futsal, dan Badminton dengan pasukan Guru-Guru SMK Umas serta Team Kelab K-T Felda Umas.


Kuliah maghrib telah disampaikan oleh Ustaz Rusli pada sebelah malam sebagai pengisian rohani bersama jamaah masjid Al- Muhajirin sebelum perlawanan bermula pada sebela malam.


Antara jamaah Masjid Al-muhajirin yang hadir mendengar kuliah.

Perlawanan kali ini merupakan perlawanan kali ke-3 antara DPPKT dan Team Umas-Umas. Pada sebelah malam perlawanan Badminton dan Futsal diadakan. 4 team Badminton daripada team Dppkt dan 1 Team Futsal dihantar bagi perlawanan antara Futsal dan Badminton.



Ucapan perasmian daripada Ketua Pemuda serta penyampaian cenderahati kepada pasukan lawan.


Team Kelab K-T Felda Umas

 Penyampaian cenderahati kepada team bola sepak Belia Umas-umas.




Alhamdulillah perlawanan selesai jam10.00 pagi.

Program 2 hari itu berjalan dengan baik walaupun hujan renyai-renyai pada sebelah malam. InsyaALLAH jika berkesempatan kita akan perbanyakkan program sebegini bagi mendekati belia-belia serta anak-anak muda.

Orang Mude Geng Kite....

Terima kasih telah membaca' sila tinggalkan komen.

Dewan Pemuda PAS Tawau © DPPKT Dewan Pemuda PAS Kawasan Tawau,TB 322, Tingkat 3, Blok 38 Jln. St.Patrick, Kompleks Fajar,PS.62040 91030, Tawau Sabah Tel: 089-760214.

KEMBALI KEATAS