[harga+minyak.jpg]

Rabu, Ogos 19, 2009

Tuan Guru Nik Aziz perjelas isu "sokong UMNO tak boleh masuk syurga"

Media Pro kerajaan tak habis habis memutar belitkan kenyataan Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat... dari dahulu hingga sekarang dengan pelbagai muslihat yang mereka gunakan untuk memburukkan nama tok guru....

(Gambar sekadar hiasan)

pernah kedengaran suatu ketika dahulu kononnya tuan guru sebut "Allah samseng"... "Allah mencarut"... tapi akhirnya senyap begitu sahaja setelah rakyat umumnya telah mendapat penjelasan mengenai isu itu...

Kini.. mereka sekali lagi menggunakan taktik lapuk itu dengan melabel tuan guru Nik Aziz sebagai EKSTREM.. Bagi kami (Ahli PAS) mudah saja, kalau nak rakyat faham sejelas jelasnya... biar mereka menilai sendiri apakah tuan guru benar benar mengatakan sedemikian...

Radio Televisyen Malaysia dan Media Prima patut siarkan rakaman video atau audio sebenar kenyataan Mursyidul Am PAS Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berhubung isu "Ahli Umno tak masuk syurga."

media pro kerajaan nampaknya tak serik lagi sebagai contoh Utusan Malaysia sebelum ini pernah memohon maaf di atas kesilapan memutar belit kenyataan Nik Aziz berhubung cadangan kerajaan perpaduan yang pada waktu itu sedang hangat diperdebatkan yang disiarkan mereka pada 15 Jun 2009.

Kenyataan Nik Aziz dipetik sebagai "nasihat saya mesti didengar"sedangkan kenyataan sebenar adalah "nasihat saya tidak semestinya didengar".

Di sini terdapat video dari Tuan Guru sendiri memperjelaskan apa sebenarnya yang diucapkan berbanding apa yang digembar gemburkan oleh media pro kerajaan.






Terima kasih telah membaca' sila tinggalkan komen.

Dewan Pemuda PAS Tawau © DPPKT Dewan Pemuda PAS Kawasan Tawau,TB 322, Tingkat 3, Blok 38 Jln. St.Patrick, Kompleks Fajar,PS.62040 91030, Tawau Sabah Tel: 089-760214.

KEMBALI KEATAS