[harga+minyak.jpg]

Isnin, Ogos 17, 2009

PAS TAWAU Menghulurkan bantuan kepada mangsa kebakaran

Sabtu lepas (15hb Ogos 2009), PAS kawasan Tawau telah turun padang ke Kg Vietnam, Tanjung Batu Laut Tawau untuk menghulurkan bantuan kepada mangsa mangsa kebakaran di sana.



Kebakaran ini memusnahkan lebih daripada 20 buah rumah yang menyebabkan 25 keluarga tinggal sehelai sepinggang.



Antara pemimpin PAS yang hadir untuk memberikan bantuan adalah Naib Presiden PAS, YB Datuk Salahuddin Ayub, Pesuruhjaya PAS Negeri Sabah, Tuan Haji Muhammad Abdullah.




Ianya dimulakan dengan lawatan ke tapak bencana sambil mendengar rintihan dan keluh kesah penduduk yang ditimpa musibah kemudian sedikit ucapan dari Naib Presiden PAS Pusat YB Salahuddin Ayub.



Bantuan yang dihulurkan berupa bekalan makanan dan wang yang insyaAllah akan sedikit sebanyak membantu meringankan beban yang ditanggung mangsa kebakaran ini.





Rakyat tempatan juga tidak lupa untuk bergambar sebagai tanda kenangan dan terima kasih kepada PAS Kawasan Tawau.



Ini merupakan satu lagi usaha dari PAS kawasan Tawau yang begitu perihatin terhadap rakyat di Tawau khususnya supaya insyaAllah membuka hati dan mata penduduk setempat terhadap perjuangan Islam yang sebenar.

Terima kasih telah membaca' sila tinggalkan komen.

Dewan Pemuda PAS Tawau © DPPKT Dewan Pemuda PAS Kawasan Tawau,TB 322, Tingkat 3, Blok 38 Jln. St.Patrick, Kompleks Fajar,PS.62040 91030, Tawau Sabah Tel: 089-760214.

KEMBALI KEATAS