[harga+minyak.jpg]

Rabu, Januari 14, 2009

Siapa yang bertanggungjawab

Sememangnya seluruh lapisan masyarakat di dunia masih terkejut dengan serangan ISRAEL LAKNATULLAH pada 29 Disember 2008. sesungguhnya peristiwa hitam ini merupakan rentetan daripada dendam kesumat ISRAEL LAKNATULLAH terhadap umat Islam.


Jika kita menyoroti sejarah Palestin dan Israel, kita kan dapat melihat bagaimana ALLAH SWT telah mengusir kaum Yahudi ini sehinggakan menjadi bangsa yang tidak mempunyai negara. bagsa yahudi merupakan bangsa yang sangat obses dengan kitab suci mereka yang menyatakan bahawa merekalah bangsa yang suci yang dipilih oleh Tuhan untuk menguasai dunia. bagi mereka bangsa2 lain hanyalah hidup sebagai hamba kepada bangsa Yahudi dan kesemua hak mereka dan nyawa mereka adalah halal untuk dirampas dan dibunuh. kerakusan mereka ini tidak terhenti setakat itu. mereka juga akan cuba untuk menjadikan umat manusi untuk hidup dibawah telunjuk mereka seperti dinyatakan dalam surah al-baqarah ayat yang ke 120 iaitu tidak akan rela yahudi dan nasrani kepada kamu selagi kamu(Muhammad) tidak mengikuti agama mereka.




Seperti yang terdapat dalam artikel sebelum ini, kita dapat melihat bagaimana Yahudi Laknatullah merampas tanah milik Penduduk Palestin. bagaimana mereka menggunakan kekerasan dan bantuan Tentera Inggeris dalam merampas tanah milik penduduk Palestin.




walaupun mereka(yahudi) cuba memberikan pelbagai alasan bagi menghalalkan tindakan mereka, alasan2 yang mereka gunakan tidak pernah mereka buktikan. mereka menyatakan bahawa mereka hanya ingin menghapuskan HAMAS namun semua serangan mereka tertumpu kepada perempuan, anak kecil dan orang tua. hakikatnya seluruh lapisan masyarakat mengetahui bahawa tindakan mereka hanyalah semata-mata ingin melunaskan dendam kesumat mereka kepada umat Islam secara amnya dan khususnya penduduk Palestin.




Oleh itu, saya ingin menyeru kepada semua lapisan masyarakat agar kita memboikot produk2 daripada Israel dan Amerika Syarikat kerana tindakan kita membeli barangan daripada merke ini sebenarnya membantu mereka untuk menghancurkan saudara2 kita di Palestin. tindakan yang tidak berperikemanusiaan ini tidak sepatutnya berlaku kepada saudara kita di sana. tindakan kita ini juga boleh disifatkan seperti menghulurkan senjata kepada Israel untuk menamatkan riwayat saudara2 kita di sana.

1 Komen Disini:

Tanpa Nama berkata...

khaibar khaibar khaibar yayahud!

Dewan Pemuda PAS Tawau © DPPKT Dewan Pemuda PAS Kawasan Tawau,TB 322, Tingkat 3, Blok 38 Jln. St.Patrick, Kompleks Fajar,PS.62040 91030, Tawau Sabah Tel: 089-760214.

KEMBALI KEATAS