[harga+minyak.jpg]

Selasa, Mei 18, 2010

PAS SABAH GEMPUR KUBU KUAT SHAFIE AFDAL!

Semporna,17 Mei 2010 : PAS negeri Sabah telah menggempur kubu kuat UMNO di Sabah yang juga merupakan benteng pertahanan bagi Naib Presidennya Shafie Afdal iaitu Daerah Semporna dengan mengadakan dialog dan ceramah umum di Kg Bubul Lama malam semalam dengan menjemput Tuan Guru Presiden PAS,YAB Dato Seri Hj Abdul Hadi Awang,Dato Tuan Ibrahim Tuan Man,Naib Presiden PAS dan Tuan Hj Muhammad Abdullah Pesuruhjaya PAS Sabah sebagai penceramah.

Hampir 500 orang hadir pada program tersebut.Walaupun angka itu dianggap kecil oleh pemimpin-pemimpin UMNO tapi ianya merupakan satu permulaan yang baik dan dianggap berjaya bagi PAS negeri Sabah kerana majoriti yang hadir adalah penduduk tempatan yang juga merupakan pengundi dalam pilihanraya sedangkan sebelum ini mereka tidak berani hadir dalam program-program yang dianjurkan oleh PAS Sabah.



sesi dialog bersama pimpinan Presiden PAS

Orang ramai memenuhi ruang yang disediakan untuk mendengar Ceramah dari pimpinan PAS

Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man...Penampilannya amat dinantikan oleh masyarakat Semporna.

Kaunter pendaftaran ahli PAS dan daftar pemilih menjadi tumpuan orang ramai

Tuan Guru Dato Seri Presiden bersama pimpinan PKR Cabang Tawau

Kempen untuk menubuhkan Kawasan dan Cawangan PAS di Semporna mendapat sambutan yang menggalakkan apabila ramai yang hadir pada malam tersebut mendaftar sebagai ahli PAS dan bertekad untuk memastikan agar keadilan Islam yang dibawa oleh PAS akan bersinar di sana,insyaAllah.

Terima kasih telah membaca' sila tinggalkan komen.

Dewan Pemuda PAS Tawau © DPPKT Dewan Pemuda PAS Kawasan Tawau,TB 322, Tingkat 3, Blok 38 Jln. St.Patrick, Kompleks Fajar,PS.62040 91030, Tawau Sabah Tel: 089-760214.

KEMBALI KEATAS