[harga+minyak.jpg]

Rabu, Ogos 12, 2009

Kebakaran di Kg Vietnam Tawau

Dewan Pemuda PAS Tawau megucapkan sekalung Takziah buat keluarga keluarga mangsa kebakaran di Kg Vietnam Tawau. Semoga sabar atas musibah yang melanda.









Demi sesungguhnya! Kami akan menguji kamu dengan sedikit perasaan takut (kepada musuh) dan (dengan merasai) kelaparan, dan (dengan berlakunya) kekurangan dari harta benda dan jiwa serta hasil tanaman. Dan berilah khabar gembira kepada orang-orang yang sabar: (Iaitu) orang-orang yang apabila mereka ditimpa oleh sesuatu kesusahan, mereka berkata: (Innalillahi wa inna ilahirajiun) "Sesungguhnya kami adalah kepunyaan Allah dan kepada Allah jualah kami kembali." Mereka itu ialah orang-orang yang dilimpahi dengan berbagai-bagai kebaikan daripada Tuhan mereka serta rahmat-Nya; dan mereka itulah orang-orang yang dapat petunjuk hidayah-Nya. – al-Baqarah (2) : 157




1 Komen Disini:

Tanpa Nama berkata...

sesungguhnya Allah s.w.t sangat2 menyayangi kami semua,dan sebab itulah dia memberi kami semua ujian ini...(mangsa kebakaran itu)

Dewan Pemuda PAS Tawau © DPPKT Dewan Pemuda PAS Kawasan Tawau,TB 322, Tingkat 3, Blok 38 Jln. St.Patrick, Kompleks Fajar,PS.62040 91030, Tawau Sabah Tel: 089-760214.

KEMBALI KEATAS