[harga+minyak.jpg]

Selasa, Julai 10, 2012

SANTAI ANAK MUDA

8-7-2012, Ahad
Dewan Pemuda PAS Kawasan Tawau, melalui Lajnah Sukan Dan Kebudayaan  telah berjaya melaksanakan Program " Santai Bersama Pemuda " di Dataran Highway baru-baru ini.

Banner " Santai Bersama Pemuda "

Program seawal jam2.00 petang itu dimulakan dengan aktiviti membakar ikan dan ayam serta penyediaan jamuan makanan bagi meraikan orang ramai yang hadir dalam program santai tersebut.

Solat Asar berjamaah
Kawasan Tapak Program
 
Turut diraikan Anak Muda yang datang dari latar belakang yang berlainan.


Kehadiran Nisa.

Program Santai Bersama Pemuda turut meriah lagi dengan kehadiran Yang Dipertua PAS Kawasan Tawau, Tn Hj Mohamad Husain, Yang Dipertua  PAS Silam Sdr Kasman Karate, Naib Yang dipertua PAS Kawasan Tawau sdr Daud Jalaludin, dan Bendahari PAS Kawasan Kalabakan, Cik Fatmawati Yusof dan turut hadir dalam majlis tersebut Setiausaha Cabang PKR Tawau, sdr Gan Chee Chan

Program diakhiri dengan mengambil gambar beramai-ramai bersama pimpinan PAS Kawasan Tawau dan Kalabakan.
Ketua Lajnah Sukan dan Kebudayaan Sdr Satuwo berkata, hari ini anak-anak muda khususnya remaja tidak lagi segan silu untuk dekati PAS malah sudah ada yang cenderung kepada PAS. PAS juga akan sentiasa dekati anak-anak muda dengan mengadakan program-program santai bersama anak muda sesuai dengan temanya " Anak Muda Konconya PAS.






Terima kasih telah membaca' sila tinggalkan komen.

Dewan Pemuda PAS Tawau © DPPKT Dewan Pemuda PAS Kawasan Tawau,TB 322, Tingkat 3, Blok 38 Jln. St.Patrick, Kompleks Fajar,PS.62040 91030, Tawau Sabah Tel: 089-760214.

KEMBALI KEATAS